משלוחי פרחים לגבעת ברנר

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

מחפשים פרחים בגבעת ברנר? הגעתם למקום הנכון – חנות פרחים תמר. חנות בוטיק הנמצאת בבעלות משפחתית אשר מקפידה על מגוון של פרחים טריים ואיכותיים אשר משולבים בעיצוב ושזירה אומנותית המתמקדת בטרנדים העכשוויים בעיצוב פרחים יפיפיים.

סידורי פרחים לכל אירוע – פרחי תמר

הפרחים של תמר הם פרחים איכותיים מעוררים תשוקה והנאה ומשדרגים כל אירוע או חלל שבו נמצאים. תוכלו למצוא בחנות גם זרי פרחים, סידורי פרחים, הכנת זרים שונים אשר מיועדים לאירועי חתונה כמו זר לכלה, זרים לראש וגם גלגלי אבל לטקסים. תוכלו למצוא גם עציצים וצמחים, מארזים, שילוב של יין ופרחים לאווירה רומנטית וכמו כן, גם מוצרים לפי אירוע כמו חגיגות ימי הולדת, ימי נישואים חגים, ימי שבת ואירועים פרטיים ועסקיים.

פרחים מדברים בעד עצמם

החנות שלנו מצויידת באנרגיות ופרחים המתאימים לכל עונה ועונה. אנו מקפידים על שירות אדיב והכנת זרי פרחים שונים בצורה ייחודית ואיכותית,  כאשר הפרחים נשזרים בצורה מקצועית ומיומנת על ידי צוות פרחים תמר. אנו מאמיני כי הפרחים מדברים בעד עצמם ועושים את העבודה מצוין. באמצעות הפרחים שלנו תוכלו לשמח את הקרובים אליכם ולתת להם תזכורת כמה אתם אוהבים ומעריכים אותם.

הזמנת פרחים בגבעת ברנר מפרחים תמר

חובבי הפרחים שביניכם וגם מי שאינו מבין בפרחים כמעט, תוכלו למצוא מגוון של פרחים,  כאשר כל פרח וצורתו מתאפיינים במאפיינים המייחדים אותו ומתאים למסר שאותו תרצו להעביר באמצעות זר פרחים רענן, צבעוני, מלבלב ומפיץ ריח מדהים. בנוסף, למגוון הפרחים המהממים הקיימים אצלנו בחנות, אנו מכינים זרים ליום הולדת, ימי אהבה או סידורי פרחים יוקרתיים. תוכלו למצוא גם עיצוב פרחים לאירועים ותוספות כמו בלונים, אגרטלים, מארזי שוקולד ופרלינים שעושים טוב בלב.

אנו מבצעים משלוחי פרחים לכל הארץ, גם משלוחי פרחים לגבעת ברנר. כל מה שנותר לכם הוא להזמין משלוח, אנחנו נדאג להתאים את הפרחים הכי יפים המעוצבים בעיצוב פרחים ייחודי ואיכותי המתאים ביותר עבורכם.

אז למה אתם מחכים? אם אתם מעוניינים בביצוע משלוחי פרחים לגבעת ברנר והסביבה, חייגו למספר הטלפון 03-9672444 ובחרו לכם זר פרחים מפנק וצבעוני.

תפריט נגישות

עגלת קניות