משלוחי פרחים ברמת אביב

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

פרחים הם דרך נהדרת להפתיע, לרגש, לשמח, הם מתאימים כמעט לכל אירוע אם זה יום הולדת, אירוע רומנטי, חתונה, לידה ולצערנו גם לאבל.

בימינו ניתן לבצע משלוחי פרחים בלחיצת כפתור מהנייד, גם אם אתם גרים בארץ או בחו”ל, ניתן לבצע משלוחי פרחים ברמת אביב עם כניסה לאתר שלנו, פרחים תמר בכל שעות היממה תוכלו לבחור זר המתאים לכל אירוע ולבצע משלוח.

איך בוחרים זר פרחים?

לפני שמחליטים לבצע משלוחי פרחים ברמת אביב יש לקחת בחשבון מספר שיקולים:

  1. ייעוד הזר-גבר או אישה, בן זוג, הורה, חבר אישי או עסקי, צעיר או מבוגר לכל אחד מתים זר שונה.
  2. סוג האירוע- אם האירוע משמח כמו יום הולדת נבחר זר צבעוני, אם יום נישואין נבחר זר רומנטי לבן ואדום, ליולדת נבחר צבע לפי מין הרך הנולד, מתנה לחג נשלח זר פרחים חגיגי בגוונים לבנים.
  3. תקציב-חשוב להגדיר מסגרת תקציב מראש ולהתאים את גודל וסוג משלוחי פרחים ברמת אביב לתקציב שכן קיים מבחר גדול של זרי פרחים בגדלים וסוגים שונים שניתן להתאים לכל מסגרת תקציב.
  4. סגנון הזר-קיימים מגוון סגנונות של סידורי פרחים אם זה סגנון כפרי או אלגנטי גבוה עם פרחים מסוג סייפנים, שושן צחור וליזיאנטוס, או בוקה נמוך עם פרחי שדה כמו חרציות.
  5. עונות השנה-גם בפרחים ישנה עונתיות, בחורף פורחים נוריות וכלניות, לקיץ מתאים יותר פרחים בגווני צהוב.

כשמבקשים לבצע משלוחי פרחים ברמת אביב ניתן לבחור זרים מקטלוג או לעצב זר אישי מפרחים לפי טעמכם.

היתרונות בהזמנת משלוחי פרחים ברמת אביב באינטרנט

ניתן להתחבר לאתר האינטרנט שלנו תמר פרחים בכל שעה ומכל מקום,בבית או בעבודה, מהנייד או מהמחשב, ההזמנה באתר פשוטה, נוחה וקלה באמצעות לחיצה על כפתור תתבצע הזמנת משלוחי פרחים ברמת אביב בכל זמן שתבחרו.באתר שלנו תמר פרחים גלריית תמונות של זרי פרחים מגוונת ורחבה עם פירוט  הרכב הפרחים והמחיר.ניתן להוסיף לזר הפרחים בלונים, אגרטלים, בובות פרווה, יין ושוקולד.

תפריט נגישות

עגלת קניות