משלוחי פרחים באור יהודה

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

משלוחי פרחים באור יהודה

תמר פרחים היא אחת מהחנויות הוותיקות בתחום ומהווה את הכתובת הראשונה לכל מי שזקוק לזר פרחים לכל מטרה. החנות אשר תחגוג בקרוב יובל של עשייה, מאפשרת לכם לרכוש מיטב של זנים מרהיבים על פי דרישה ומשווקת את התוצרת החקלאית של ארצנו הקסומה. בנוסף, בחנות הקונספט של תמר, ניתן למצוא מגוון של מארזים והנחות מיוחדות לתושבי האזור. כאמור החנות מבצעת משלוחי פרחים באור יהודה וכל אזור המרכז. 

ייעוץ אישי לפני כל קנייה של פרחים באור יהודה

אלפי הלקוחות של החנות שלנו יודעים שבכל רכישה – קטנה או גדולה – אתם תקבלו בדיוק את אותו היחס. הצוות המסור שלנו ישמח ללוות אתכם ולייעץ לכם אילו פרחים מתאימים לכל מאורע, כדי שאתם תעשו את הבחירה המנצחת.  אנו לא גובים כל תשלום על הייעוץ ומאפשרים לכם לשוטט שעות בתוך החנות הקסומה שלנו, עבור כל הזריםם והמוצרחם שלנו אנו מבצעים משלוחי פרחים באור יהודה.

שליחויות לכל אור יהודה

החנות המשפחתית לא רק מעניקה יחס אישי לכל לקוח היא גם דואגת לטיפול מלא בכל פנייה –  טלפונית או אינטרנטית. בחנות הפרחים שלנו תזכו למענה מהיר ובשירות משלוחים ייחודי. ניתן לבצע משלוחי פרחים באור יהודה והסביבה מהיום למחר ולדעת שכל הטריות של כל צמח נשמרת באופן אופטימלי וכי כל זר יגיע עד לפתח הבית עם כרטיס ברכה מרהיב.

מארזים ייחודיים לכל אירוע

בנוסף להתמחות שלנו בתחום הפרחים, אנו מספקים מגוון של מארזים לכל אירוע ושפע של תוספות לפי בחירה. ניתן לגשת לסניף הראשי או פשוט להוסיף לכם לסל כמה מן המוצרים הבאים: יין לאירועים רומנטיים, דובונים לאירועים של לידה, שוקולדים איכותיים לימי נישואים. כמו כן אנו מאפשרים לשנות את הגוון של הסרט בכל זר פרחים  ולהתאים את הצבע של המעטפת לסגנון הדקורטיבי הדרוש לכם. את כל השינויים ניתן גם לבצע בזרים שהוזמנו ע”י משלוחי פרחים באור יהודה

 

רוצים לפנק את אהובת ליבכם בזר בלתי נשכח?

מעוניינים לשדרג את המתנה שלכם בקלות ובנוחות ישירות מהספה? צלצלו אל המספר 03-96724444

ותיהנו מזר נפלא שיגיע עד לביתכם בתוך פחות מיממה, בעזרת משלוחי פרחים באור יהודה והסביבה. 

תפריט נגישות

עגלת קניות