יום האהבה 2017

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

קצת על הוולנטיינס דיי, מקורו ומשמעותו…

מקור החג הוא נוצרי והוא החל כציון לזכרו של ולנטינוס הקדוש שעל פי האגדה השיא בסתר זוג אוהבים לפי דיני הנצרות בתקופת קלאודיוס השני גותיקוס  ועל כן נידון למוות. לפני הוצאתו להורג כתב ולנטינוס מכתב אהבה לבתו של הסוהר עמה התיידד וחתם “שלך ולנטיין”. במרוצת השנים נעשה ולנטיין לפטרון האוהבים והפך לקדוש מעונה במסורת הנוצרית ועל שמו נקרא יום האהבה שהפך עם השנים ליום חג שמצוין ברחבי העולם כולו על ידי העברת מסרי אהבה הכוללים משלוחי פרחים, מכתבי אהבה וכו’

למרות שמקורו של החג נוצרי הוא אומץ גם בישראל וכיום הוא מתווסף לחג האהבה העברי ט”ו באב ונחגג באופן לא רשמי כיום האהבה.

פרחים לביטוי האהבה

משלוח פרחים נחשב עוד משחר ההיסטוריה ועד לימינו היום כמתנה המזוהה ביותר עם יום האהבה ובכלל כמחווה רומנטית בין בני זוג. זרי הפרחים הנפוצים ביותר ביום האהבה הם זרי ורדים אדומים המסמלים יותר מכל פרח אחר רומנטיקה טהורה, אך ישנם דוגמאות נוספות לזרים שמתאימים ליום האהבה כמו זרי צבעונים, זרי סחלבים, זרי ליליות, סידורי פרחים מעוצבים ובזמן האחרון נוסף גם הטרנד של זרים מתוקים, בלונים ושוקולדים.

יום האהבה הוא הזדמנות מצוינת גם למי שבדך כלל לא נוהג לשלוח פרחים להפתיע את בן או בת הזוג בזר פרחים ריחני ומרגש שיחמם את הלב כמו שרק פרחים יודעים לעשות, אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים מה לקנות ביום האהבה זכרו את המתנה הקלאסית ביותר אך גם המרגשת ביותר – זר פרחים יפהפה.

אנו מזמינים אתכם ליהנות ממיטב עיצובי הפרחים שלנו באתר, אנו נגיע עד אליכם!

לחצו כאן ל משלוחי פרחים בראשון לציון, משלוחי פרחים בנס ציונה, משלוחי פרחים בחולון, משלוחי פרחים בתל אביב ועוד

אתם מוזמנים גם להצטרף לדף שלנו בגוגל פלוס:

משלוחי פרחים בראשון לציון – גוגל פלוס

תפריט נגישות

עגלת קניות