איך להכין זר פרחים

ראשית עלינו לוודא שהפרחים שמרכיבים את הזר יהיו טריים ונקיים, לשם כך, ננקה את העלים בחלק התחתון של כל פרח, נבצע חיתוך אלכסוני בעזרת מזמרה או סכין של הגבעולים על מנת להגדיל את שטח הפנים של תחתית הגבעולים כך שישתו יותר טוב מים, ולאחר מכן נשים את הפרחים במים למשך שעה.

הרכבת זר פרחים

עכשיו נתחיל להרכיב את זר הפרחים. תחילה ניקח 4,3 ענפי ירק ונחזיק אותם בגובה שווה ביד ועליהם נסדר 4 פרחים שנבחר אחד ליד השני, עכשיו נסובב את הזר סיבוב אחד כך שהפרחים יהיו מול הפנים שלנו והירק בכיוון השני. עכשיו נוסיף עוד פרחים מצידו השני של הירק ונסובב שוב. ניתן יהיה להתחיל לראות צורה של זר עגול שבנוי כספירלה. לאחר מכן נחזור שוב על התהליך – נוסיף ירק ועליו פרחים ונסובב את הזר ביד שוב.. כך עד לגודל הזר שאנו רוצים לקבל.

אריזת זר הפרחים

ברגע שהגענו לכמות הפרחים הרצויה ניקח סרט קשירה או חוט ברזל ונקשור חזק את הגבעולים מתחת לעלי הכותרת כך שהפרחים שסידרנו ישמרו על מקומם. לאחר מכן נקצר את הגבעולים בעזרת מזמרה באופן שווה לגובה הזר הרצוי לנו. אם השתמשנו בחוט ברזל או בסרט קשירה דק ולא יפה נוכל לכסות אותו עם סרט קשירה רחב ויפה בצבע תואם לפרחים. אפשר לעטוף את רוב הגבעולים מה שמתאים יותר לזר הגשה שאנו רוצים להעניק כמתנה, או להשאיר את הגבעולים חשופים ולעטוף רק את החלק שקשרנו לצורך גיבוש הזר, במקרה שאנו רוצים להכניס את הזר לאגרטל.
לא מעוניינים להכין את הזר לבד, בשביל זה אנחנו כאן: הזמנת פרחים באינטרנט

תפריט נגישות

עגלת קניות